Kaos!

Allt är i stort sett ett enda kaos just nu här hemma. Vi har nämligen en dålig vana att att alltid göra allt i sista sekunden, packa, handla, planera, you name it! Det resulterar alltid i kaos tyvärr. Jag som inte planerar i vanliga fall brukar kunna hantera det ganska bra tillskillnad från min mamma som just nu står och delar ut arbets uppgifter samtidigt som hon packar sin egen väska. Som tur är för hennes skull tickar klockan otroligt segt, men för mig som bara vill åka nu är det bara irriterande! Men det är ju iofs bara 5h kvar tills vi drar, Wohoooo!! Jag kommer nog inte ha möjlighet att lägga in ngt inlägg, men vi får se :)  Får passa på att önska alla Glad påsk! njut av ledigheten nu ffs :D Det ska iallafall jag göra, jag lovar!




Pusstjaaaaa
;]

Kommentarer
Postat av: Ludvig Lindeberg

älskar dig ! ;D <33 , nämde ju inte att jag låg och stekte i sängen med dig! :D

2009-04-03 @ 03:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0