sweetlikesuger

Känner mig inte som en ny människa efter operationen i fredags, men visst mår jag bättre. För er som inte vet så har jag haft magsmärtor ett litet tag så vi åkte in till akuten vid 12 i fredags, och kl 18 var det jag som låg på operationsbordet för att få min kära blindtarm borttagen. Har fortfarande ont med det går allt bra! skolan imorn:D wooho! Det enda som känns surt är att jag kanske inte kan spela serie permiären nästa söndag:/ sad! men jag ska försöka iaf. Kom hem från sjuka huset igår, vilket var skönt, och idag så har jag kollat på Ludvigs match och sen kom han hit! Han hade bakad muffins till mig söt som han är, riktigt rörd:) Vill passa på o tacka min älskade vänner som kom hit igår en stund, ni är bäst!





pussstja
;K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0