17:45

sorry för världs historiens sämsta uppdatering men nu ska det bli ändring på det! Det här väll inte hänt mkt sen sist kan ja ju inte påstå, förrutom ett ganska lamt sommar lov då. Visst har jag gjort några kul saker som fotbollscup o nåra härliga stunder med vännerna men annars så har jag mest jobbat känns det som. Jag sitter tillockmed på jobbet o bloggar fast jag inte får:p men det skiter jag i. Inget kan dra ner mitt humör just nu för att om ca femton lång minuter så slutar jag jobbet för i sommar, underbart. Ikväll är det en lugn hemma kväll som vänter och imorn så ska jag utnyttja min sista sommarlovsdag till max. För jag drar till kusten och chillar över dagen om allt blir som planerat. Hoppas ditt lov varit kanoners!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0